poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Ślubne urwanie głowy :)...oprawa kwiatowa ślubu

Pierwszy raz tak się złożyło że zostałam poproszona o pomoc przy dwóch ślubach znajomych, które odbywają się tego samego dnia (18.04.2009), w tym samym kościele- Świętej Rodziny i to jeden po drugim ;) Nie byłam pewna czy dam radę ale jakże mogłabym odmówić iym fantastycznym kobietkom i nie spróbować :D Tak więc pracę zaczęłam od czwartku- wtedy jeszcze ograniczając się tylko do wystroju sali a prawdziwy maraton i zabawa zaczęły się dopiero w piątek i tak...dla tych dwóch wyjątkowych par młodych miałam wykonać:
- 2 bukiety ślubne
- 2 bukiety dla druhen
- 4 przypinki
- 3 kwiatowe spinki go włosów
- 1 kwiatowy naszyjnik
- 1 komplet swarovskiego z klipsami
- 2 dekoracje samochodu
- 4 bukiety dla rodziców
- 1 dekorację sali weselnej
...a efekt końcowy przedstawiam poniżej, mam nadzieję że sprostałam wszystkim oczekiwaniom przede wszystkim panien młodych :)

Brak komentarzy: