czwartek, 5 marca 2009

Biżuteria floralna

Wyjazd do Poznania na pokazy florystyczne Młodych Florystów Polski pt."Kwiaty duszy to..." sprawił że obudziła się we mnie jeszcze większa żądza tworzenia. Pełna nowych pomysłów i naładowana pozytywną energią...bo jak tu nie ulec takiej radości i pasji jaką zarażali ze sceny uczestnicy pokazu...i zachwycona ponownym kwitnięciem Phalenopsisów zabrałam się do pracy:D i oto co udało mi się wykonać- moja pierwsza kwiatowa biżuteria ślubna :)



Jak na razie jest to jedyny komplet biżuterii kwiatowej jaki wykonałam ale to tylko kwestia czasu...niech mi zakwitną inne kolory i odmiany storczyków i znowu zabiorę się do pracy i aż boję się myśleć co będzie dalej jak tylko przyjdzie do nas Pani Wiosna, obsypie wszystko kwiatami i zielonymi listkami :D


A teraz coś dla ciekawskich...ten sam Phalenopsis po 4 dniach bez dostępu do wody:)

Brak komentarzy: